pátek 21. července 2017

CHEESE SAVORY - Recipe

Přeji vám všem krásný pátek!

Dnes jsem tuhle lahůdku připravovala teprve podruhé. Tenhle recept jsem našla nedávno na internetu, ale sama jsem si ho trochu upravila podle svého a jak si ho dál upravíte vy je jen na vás :-)
Všem moc chutnají a mému příteli chuťově připomínají pizzu...


Původně 
Sýrové jednohubky

1 ks vejce
300 ml bílého jogurtu
500-600 g hladké mouky
1 ks staršího pečiva
cca lžička a půl soli
200 g Eidamu, nebo jiného tvrdého sýru
200 g balkánského sýra
200 g šunky
cca lžíce a půl Oregana
koření na pizzu - podle chuti
chilli koření - podle chuti
4-5 lžic ostrého kečupu
mléko
olej na smažení

  1. Sýry nastrouháme na hrubém struhadle a šunku nakrájíme na drobno.
  2. Starší pečivo (rohlík) necháme nasáknout v mléce.
  3. Mouku, vejce, starší rohlík namočený v mléce, jogurt, sůl, oregano, pizza a chilli koření a kečup zpracujeme, přidáme nastrouhané sýry a nakrájenou šunku a znovu zpracujeme do hladkého těsta. Mléko a mouku přidávejte postupně podle hustoty těsta, nesmí být moc řídké, ale ani moc tuhé.
  4. Teď už máme těsto hotové a jdeme smažit. Já, jelikož jsem nemohla najít váleček na těsto, jsem si poradila jinak, než jak jsem četla v původním receptu - na pánev lžící klademe připravenou směs, kterou rozetřeme na placky, jako klasické bramboráky. 
  5. Skvělé jsou horké, ale i studené. 


Recept určitě zkuste a pak mi dejte do komentářů vědět, jak vám placky chutnaly :-)
Teď už vám s Morrískem popřejeme dobrou chuť!


S láskou ♥

1 komentář:

  1. Buď tak hodná a smaž si odsud alespoň tu úvodní fotku. Nechci s tebou mít už nic společného. Díky.

    OdpovědětVymazat